Kubki reklamowe pokryte drukiem UV

Kubki reklamowe
Kubki reklamowe

Gadżety reklamowe to produkty, które od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród firm, bez względu na branżę, w której działają. Stanowią one sprawdzony sposób na zwiększenie ich rozpoznawalności i utrwalenie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w oczach klientów – zarówno tych stałych, jak i potencjalnych. Jednym z rodzajów reklamowych upominków jest kubek. To produkt niezwykle uniwersalny, który zastosowanie znajduje zarówno w domu, jak i biurze. Takie gadżety różnić mogą się od siebie zarówno materiałem wykonania czy pojemnością, jak i techniką wykorzystaną do wykonania druku na ich powierzchni.Kubki reklamowe zdobi się między innymi z zastosowaniem druku UV. Jest to bezdotykowa technika znakowania polegająca na bezpośrednim nadrukowaniu obrazu z pamięci komputera na powierzchnię określonego produktu. Daje to gwarancję niemalże fotograficznej jakości wykonania. W kolejnym etapie, tusz wykorzystany do wykonania nadruku utwardzany jest pod wpływem działania światła UV, co sprawia, że takie gadżety stają się odporne na działanie promieni słonecznych czy wody.

Kubki reklamowe znakowane metodą druku UV mogą być pokryte nadrukiem pochodzącym z pliku wektorowego lub wysokiej jakości mapy bitowej, przy jednoczesnym zachowaniu oryginalnych formatów znakowania. Stosowane tu drukarki cyfrowe bazują na kolorach CMYK, a co za tym idzie – kolory Pantone czy RGB są automatycznie zamieniane na paletę CMYK.

Tworzone w ten sposób Kubki reklamowe mają całe mnóstwo zalet. Zalicza się do nich między innymi pełną gamę kolorystyczną, co pozwala na tworzenie efektownych nadruków full color. Istnieje tu także możliwość personalizacji nadruku. Wzór pokrywający takie kubki jest niezwykle trwały i odporny na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych. Co więcej, bardzo dobrze przylega on do powierzchni kubka, bez względu na materiał, z jakiego został on wykonany. Do atutów tej metody zaliczyć można także skrócenie całego procesu produkcyjnego i możliwość redukcji kosztów nawet w przypadku niewielkiego nakładu.